Central Pattana Public Company Limited (CPN), Thailand’s leading sustainable real estate developer and operator of Central shopping centers nationwide, is set to transform its malls into cutting-edge play zones for National Children’s Day 2025. Partnering with major public and private sector organizations, including CentralFoodPark, Studio7, Playmondo, Yamaha, MyDNA, UHT Milk Want Want, Dozo, Campus, Party, and TESTO, CPN launches its first campaign of the year, “CENTRAL KIDS DAY 2025: Boosting Kids’ Power, Upskilling for the Future.”
This initiative reinforces CPN’s commitment to being a “Family Destination,” offering a fun and engaging learning experience for families. The campaign aims to spark the imagination of Thai children, particularly Generation Alpha, by unlocking their potential across six key areas (6Qs) and empowering them to become “Future Heroes.” These areas encompass Digital, Creative, Financial, Physical, Empathy, and Communication Skills. The event will run from January 6-12, 2025, at Central shopping centers across Thailand.
Highlights of “CENTRAL KIDS DAY 2025” at Central Shopping Centers nationwide:
Central shopping centers nationwide will also host Singing, Dancing, and Performance Contests for children aged 10 and under, providing a platform to showcase their talents with professional mentors and cultivate “Thai Young Soft Power” for global recognition.
Special Offers and Promotions:
CPN offers a range of promotions and deals for families, including:
Families can also enjoy Playland activities at various locations, including Bounce Inc, Bouncetopia, Fun City, Harborland, Joyliday Plus, Kidzoona, Kiztopia, Playmondo, Pororo Aqua Park, and Skyrise Adventures. Shopping and dining promotions from popular brands like AKA, BONCHON, Häagen-Dazs, Hachiban, KFC, Kumo Kumo Cheese, Lego, MK Restaurant, TP Tea, and Yayoi Restaurant are also available, along with exclusive deals from various brands across Central shopping centers and Central department stores nationwide.
For more information, visit: https://campaign.centralpattana.co.th/kidsday
–FUZE POST Delivers Strong Growth! Demand for Temperature-Controlled Express Delivery Soars by 62.5%
โค้ก โดยกลุ่มธุรกิจโคคา-โคล่า ในประเทศไทย สร้างความฮือฮาให้กับตลาดเครื่องดื่มอีกครั้ง ด้วยการเปิดตัว "โค้ก" ซีโร่ กลิ่นวานิลลา ความอร่อยใหม่ที่ผสานความซ่าส์อันเป็นเอกลักษณ์ของ "โค้ก" เข้ากับความหอมหวานละมุนละไมของวานิลลาได้อย่างลงตัว ที่สำคัญคือมาในสูตรไม่มีน้ำตาล ตอบโจทย์ผู้บริโภคที่ใส่ใจสุขภาพ โดยเฉพาะกลุ่ม Gen…
บริษัท ไซโก้ เอปสัน คอร์ปอเรชั่น (Epson) ประกาศแต่งตั้ง โยชิดะ จุนคิชิ ขึ้นดำรงตำแหน่งประธานกรรมการและตัวแทนผู้อำนวยการ (President and Representative Director) และประธานเจ้าหน้าที่บริหารคนใหม่ (Chief…
การรถไฟฟ้าขนส่งมวลชนแห่งประเทศไทย (รฟม.) โดย กองสิ่งแวดล้อม ฝ่ายพัฒนาโครงการรถไฟฟ้า ลงพื้นที่ตรวจติดตามการดำเนินงานลดผลกระทบด้านสิ่งแวดล้อมในการก่อสร้าง ช่วงเวลากลางคืน การก่อสร้างโครงการรถไฟฟ้าสายสีม่วง ช่วงเตาปูน - ราษฎร์บูรณะ (วงแหวนกาญจนาภิเษก) ตลอดแนวเส้นทางโครงการฯ โดยเริ่มตั้งแต่จุดก่อสร้าง Cut…
LINE MAN ประกาศความร่วมมือครั้งสำคัญกับ Lotus’s และ Lotus’s go fresh ขยายฐานบริการ LINE MAN MART ให้ครอบคลุมกว่า 1,400 สาขาทั่วประเทศ…
พฤกษา ผนึกกำลัง โรงพยาบาลวิมุต มอบสิทธิพิเศษสุดเอ็กซ์คลูซีฟ และกิจกรรมส่งเสริมสุขภาพครบวงจรให้ลูกบ้านตลอดปี 2568 ภายใต้แนวคิด "สุขภาพดีเริ่มต้นที่บ้าน" จิตชญา ตู้จินดา รองกรรมการผู้จัดการใหญ่ สายงานการตลาดองค์กรกลุ่ม บริษัท พฤกษา โฮลดิ้ง…
ออเนอร์ (HONOR) ประกาศความสำเร็จครั้งสำคัญของสมาร์ทโฟนระดับแฟลกชิป HONOR Magic7 Pro 5G ที่สร้างยอดขายเติบโตสูงถึง 2.4 เท่า นับตั้งแต่เปิดให้พรีออเดอร์เมื่อวันที่ 11-21 กุมภาพันธ์ พ.ศ. 2568…